Cadouri de Craciun

Craciunul se apropie si parca noi in loc sa devenim mai linistit, devenim din ce in ce mai agitati. Devenima gitati ca nu stim ce cadouri sa cumparam, nu stim cum sa ne incadram cu banii, nu stim unde sa mergem de sarbatori si cate si mai cate lucruri care ne tin activi mai mult decat ar trebui.


Scriu acest articol pentru a va spune ce efect au portocalele asupra mea :) Acum 1 saptamana si ceva am mancat o portocala - doua (nu mai mancasem de ceva timp una, sau daca mancasem era pe fuga). Sa continui: Eram acasa, era weekend stateam si ma uitam la un film si mi-am adus in camera 1-2 portocale. Mirosul acela pur si simplu ma duce direct cu gandul la Craciun si la linistea specifica acestei sarbatori. Alaltaieri, iar am mancat o portocala si iar m-am dus cu gandul la Craciun si chiar ma simteam de parca eram exact in prima zi de Craciun.

Ce vreau sa spune eu este ca mirosul portocalei + linistea camerei mele ma duce cu gandul direct la Craciun si imi da o liniste aparte. Oricat de nervos as fi, daca desfac o portocala si las cojile in camera...ma calmez in cateva minute. :)

Voi aveti astfel de mirosuri, simturi, intamplari ciudate?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu