Cadouri de Craciun



Renuntarea la un serviciu stabil pentru a trece la antreprenoriat necesita multa determinare si curaj. Chiar daca sunt multe joburi care le poti face de acasa, sa fii propriul tau sef este o decizie greu de luat. Asta deoarece vine cu multe responsabilitati. Insa pe langa aceste responsabilitati sunt si foarte multe avantaje.

Liber profesionistii nu sunt blocati de un program de munca de 8 ore pe zi. Fiind liber profesionist este ca si cum ai avea un job normal la care lucrezi cat vrei tu dar ai mai multe beneficii. Insa asta e si in functie de profesia pe care o practici si de ceea ce faci.

Problema oricarui liber profesionist o constituie organizarea. Chiar daca unele persoane cred ca daca esti propriul tau sef atunci muncesti cat vrei, cand vrei si de unde vrei, se intampla ca de multe ori sa muncesti mai mult de 8 ore pe zi. Dar cu toate acestea, trecerea de la angajat la liber profesionist este primul pas catre o viata de succes.

Ce trebuie sa stii inainte de a face aces pas
-Indiferent de domeniul in care activezi, trebuie sa ai un mic spatiu dedicat doar acestei munci. Daca lucrezi in domeniul online, atunci ai grija ca un colt din camera ta sa fie spatiul tau de munca. 

-Trebuie sa iti faci un program bine stabilit zi de zi
-Ar fi indicat sa te si inscrii la niste cursuri de management al afacerilor. Vei observa ca te vor ajuta in organizare. 

-Nu-I asculta pe cei care te descurajeaza. Decat daca ai foarte multa incredere in gandirea lor. Multi nici macar nu vor sti cu ce te ocupi si iti vor si spune sa ramai la actualul loc de munca.

-Incearca sa nu investesti prea mult inca de la inceput. Concentreaza-te pe munca si mai tarziu pe investitii. Incearca sa iti autosustii fiecare investitie!

In Romania sunt foarte multi liber profesionisti, iar majoritatea sunt inscrisi si pe site-ul  E6.ro , iar daca tu te-ai hotarat sa devii unul, cu siguranta ai avea beneficii daca ai face parte din aceasta retea.

Atunci cand ai ales sa faci acest pas, sa fii un liber profesionist, tu vei fi si omul de marketing si omul care comunica cu clientii, cat si persoana care trebuie sa faca ceea ce are de oferit. Asta inseamna ca de la o simpla sarcina pe care o aveai ca angajat, sa faci ceea pt ce ai fost platit, acum vei face si lucruri care nu prea tin de abilitatile pentru care erai platit. Tocmai de aceea, organizarea este foarte importanta ca liber profesionist.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu